Informace o nákupu

Platnost skipasu

Skipasy jsou platné, neníli uvedeno jinak, pro zimní sezónu 2023/2024.

Skipas pro ski areál Tanvaldský Špičák platí i ve ski areálech Severák a Bedřichov.

Skipas pro ski areály Severák či Bedřichov platí primárně pouze v těchto ski areálech. Pokud zakupíte 3 a vícedenní skipas, tak ho můžete využít i na 1 den lyžování ve ski areálu na Tanvaldském Špičáku.

Záloha na skipas

Všechny skipasy jsou zálohovány poplatkem 100,-Kč. Zálohu za skipas Vám vrátíme na kterékoliv pokladně ve ski areálu na Tanvldském Špičáku, Severáku či Bedřichově. Skipas je možné vrátit také v Pražské ulici 4200/20 v Jablonci nad Nisou.

Fotografie

Při nákupu sezónního skipasu potřebujeme fotografii Vašeho obličeje. Připravte si tuto fotografii ve formátu jpg, před začátkem nákupu.

Způsoby doručení

Osobní odběr zdarma v Jablonci nad Nisou, Pražská ulice 4200/20. Od pondělí do pátku, od 7.00 do 15.00 hod. Info tel.: 483 710 999.

Doručení Českou poštou. Poštovné a balné je 150,-Kč.

Způsoby platby

Hotově při osobním odběru v Jablonci nad Nisou.

Platba převodem předem - inormace k platbě od nás obdržíte emailem a jsou zobrazeny i v průběhu objednávkyb. Zboží posíláme až po připsání peněz na náš účet. Pokud nebude částka na náš účet připsána do 5ti pracovních dnů od obdržení zálohové faktury, tak je objednávka považována za zrušenou. Při osobním odběru a platbě převodem budete muset rokázat svoji totožnost / OP, pas/.

Hotově - dobírkou uhradíte zboží přímo doručovateli. Poplatek ze dobírku je 100,-Kč.

Platební brána GOPAY - možnost platby platební kartou, převodem na účet aj.

Změny v objednávce

Pro změnu v objednávce nás kontaktujte na tel. č. 483 710 999. 

Reklamace

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li i přes kontrolu při přebírání zboží poškozeno je potřeba nás o této skutečnosti co nejdříve informovat na tel. č. 483 710 999.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme o neprodlený telefonický kontakt na tel. č. 483 710 999.

 

Mimořádné opatření - KOMPENZACE

Držitel sezónního, 12ti a 20ti denního skipasu bere na vědomí, že Službu nelze využít v případě, kdy toto není možné z důvodů vyšší moci, tj. zejména z důvodu výskytu nepříznivých povětrnostních podmínek, poruchy na přepravním zařízení, dodávky el. energie, stávky, výjimečného či nouzového stavu nebo v důsledku rozhodnutí či opatření orgánů státní správy či samosprávy a následného rozhodnutí Provozovatele o zastavení či omezení provozu areálu, popř. přijetí jiných opatření, která Provozovatel považuje za nezbytná pro naplnění podmínek nebo vydaných rozhodnutí. V případě zásahu vyšší moci je Provozovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy o přepravě osob.


V případě, že dojde k ukončení Smlouvy o přepravě osob či poskytování Služeb ze strany Provozovatele v důsledku výskytu Případů vyšší moci, vzniká Držiteli sezónního, 12ti či 20ti denního skipasu nárok na kompenzaci stanovenou dle níže uvedených pravidel (dále jen „Kompenzace“).

Kompenzace sezónního skipasu:
Pro účely výpočtu Kompenzace je celková hodnota sezonního skipasu stanovena tak, že tato odpovídá ekvivalentu 14 dnů jeho skutečného užívání na přepravních zařízeních ve SKIARÉNĚ JIZERKY.
a/ pokud skiareál nebude vůbec v provozu, bude nahrazen celý sezónní skipas
b/ pokud skiareál bude v provozu méně než 60 dní - kompenzace sezónního skipasu = 14 – počet dnů skutečného využití sezónního skipasu
c/ pokud bude skiareál v provozu déle než 60 dní, má se za to, že Držitel skipasu měl dostatek času Službu vyčerpat a Kompenzace nebude poskytnuta.

Kompenzace 12ti a 20ti denních skipasů:
a/ pokud skiareál nebude vůbec v provozu, bude nahrazen celý 12ti či 20ti denní skipas
b/ pokud bude skiareál v provozu méně než 36 dnů je Kompenzace 12ti denního skipasu = 12 – počet dnů skutečného využití skipasu. Pokud bude skiareál v provozu méně než 60 dnů je Kompenzace 20ti denního skipasu = 20 – počet dnů skutečného využití skipasu.
c/ pokud bude skiareál v provozu déle než 36 (v případě 12ti denního skipasu), nebo 60 dní (v případě 20ti denního skipasu), má se za to, že Držitel skipasu měl dostatek času Služby vyčerpat a Kompenzace nebude poskytnuta.

Provozovatel poskytne kompenzaci ve formě náhradního skipasu na odpovídajícího počet dnů na příští sezónu.

Partneři skiarény

inogyAuto loudaAlpine PROHotel PetřínK2Jizerské horySitour